A kedvem jobb, mint tegnap. Délelőtt még edzeni is elmentem, ennek nagyon örülök, igazán kellett már. Ha ma sem mentem volna el, nagyon utáltam volna magam. Holnap is muszáj mennem, remélem most megtört a varázs és gond nélkül indulok majd el reggel.

Kaja ügyben is egész normális ez a mai nap. Eddig még csak egyszer hánytam, és úgy érzem, ma már nem is fogok többet. Enni sem akarok már, valószínűleg fogok, mert még éhes leszek este, de nagyon fogok figyelni, hogy tényleg csak annyit egyek, amennyit muszáj. Néha úgy érzem, hogy az éhség visz bele a rosszba. Ha normális emberként megvárom, hogy éhes legyek és csak akkor kezdek el enni, akkor meg az éhség miatt kezdek el falni. És ha elkezdtem, nem bírok megállni. Ha sikerülne megcsinálnom a méregtelenítést hétfőtől, az azért is jó lenne, mert az első 1-2 nap után már nem érez éhséget az ember. Utána talán összeszűkülne a gyomrom, nem is lennék nagyon éhes és könnyebb lenne.

Szerző: Magam_vagyok  2012.11.03. 16:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magam-vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr884887119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása